انواع روکش های درب ضد سرقت چیست
نوشته شده توسط : حمیده اخضری

انواع روکش های درب ضد سرقت چیست

روکش ام دی اف MDF

یکی دیگر از روکش های متداول در بازار درب ضد سرقت ، رویه pvc (پی وی سی) می باشد که از حرارت دادن بالا و فشار بروی چوب mdf ساخته می شود.

رویه پی وی سی (PVC)

روکش های پی وی سی در کارخانه به صورت صنعتی تولید می شوند و مناسب آب و هوای مرطوب می باشند زیرا اولا ماده PVC در برابر نفوذ رطوبت و آب کاملا مقاوم می باشد و ثانیا در مناطق خشک باعث می شود که روکش از لایه چوبی جدا شود .این نوع روکش ها از دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.

 روکش های چرم درب ضد سرقت 

بروی بعضی از درب های ضد سرقت یک روکش از چرم قرار می دهند .این نوع روکش ار تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد و معمولا برای آگوستیک کردن اتاق ها و درب منازل استفاده می شود.

رویه شیشه ای

استفاده از شیشه بروی روکش درب تنها جنبه زیبایی و سلیقه ای بروی درب دارد و معمولا تلفیقی از چوب و شیشه می باشد که برای درب های لابی و ساختمان های اداری استفاده می شود.

 هات پرس

این نوع رویه ضعیف ترین و بی کیفیت ترین روکش در بین دیگر اجناس دارد و معمولا قیمت آن نیز ارزان می باشد و در ایران معمولا مشتری به دنبال این نوع روکش نمی باشد.

 رویه فلزی

استفاده از روکش فلزی برای درب ضد سرقت ، معمولا می توانید روی اکثر درب های ضد سرقت چینی در بازار جستجو کنید .رویه درب ضد سرقت از یک فلز الکترواستاتیک ساخته شده است که برای مناطق با رطوبت بالا مناسب است.

 روکش لمینت درب

ساختار این نوع رویه درب بسیار شبیه به چوب می باشد با این تفاوت که از چوب های فراوری شده ساخته شده است.روکش درب های ضد سرقت ساخته شده با این نوع روکش دارای طرح های متنوع و زیبا می باشند.در برابر آب و رطوبت از مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

 روکش ملامینه

درب ضد سرقت ملامینه و یا درب HDF در واقع با نصب ورق های اچ دی اف یا ام دی اف بروی رویه بیرونی درب یک لایه ملامینه بروی درب ضد سرقت پرس می شود که ضخامت این نوع روکش  بین ۴ تا ۸ میلیمتر می باشد. در برابر خط و خش و بریدگی از مقاومت بالایی برخوردار است.

 

 





:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت , روکش درب ضد سرقت , روکش پی وی سی , روکش ام دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: